Kargo ücreti ne kadardır? 

İnternet mağazamızdan yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücreti Türkiye'nin her yerine sadece 8 TL’dir. 75 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. Ayrıca Yardım Mamaları alışverişlerinizden kargo ücreti alınmamaktadır.

Kargom / Siparişim ne zaman ulaşır? 

Siparişleriniz 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir. Adrese teslimat seçeneğinde siparişiniz kargoya verildikten sonra Aras Kargo veya Sürat Kargo aracılığıyla 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilir. 

 Mobil bölgelerde teslimatların biraz daha uzun sürebileceğini lütfen dikkate alınız.Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firmaları çalışmadığı için teslimatınız ilk iş günü içerisinde yapılacaktır.

Kargomu nasıl takip edebilirim? Siparişim / Kargom nerede? 

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme amaçlı sms ve e-mail göndereceğiz. E-mailin içerisindeki kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.
Üyelik hesabınızla verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp ilgili siparişin kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.
Üye olmadan verdiğiniz siparişlerinizde ise gönderilen mailden siparişlerinizi takip edebilirsiniz. 

Siparişimde herhangi bir değişiklik yapabilir/iptal edebilir miyim? 

Siparişinizin güvenliği ve doğru şekilde teslimatın gerçekleştirilmesi için sipariş oluştuktan sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır. Eğer siparişinizi iptal etmek istiyorsanız lütfen 0850 303 93 07 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayınız ya da dilek@petbesinleri.com.tr e-mail adresine mail göndererek talebinizi iletiniz. Dilerseniz sitemize girip Canlı Destek Sisteminden de iptal talebinizi iletebilirsiniz.

Not: Lütfen taleplerinizde sipariş numarası bilgisini iletmeyi unutmayınız.

Siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim? 

Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve orjinal paketleri ile iadesi şarttır. İade gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de iade edilmelidir.

İade işlemini gerçekleştirmek için ürünler ile birlikte size iletilen iade formunu dikkatlice ve eksiksiz doldurup geri göndermeyi unutmayınız. Paketin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olun. Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır.Paketinizi herhangi bir Aras veya Sürat Kargo şubesi aracılığı ile karşı ödemeli olarak ücretsiz gönderebilirsiniz. Diğer tüm kargo şirketleriyle yapılan iadelerde, kargo ücreti müşteriye aittir.

İade adresi: Yeni Mah Deha Sk.  No 14 Silivri - İSTANBUL

Kapıda nakit ödeme için ekstra bir ücret ödemem gerekli midir? 

1000 TL’ye kadar olan siparişlerinizde kapıda nakit ödeme seçeneğimizden faydalanabilirsiniz. Kapıda nakit ödeme hizmet bedeli sadece 6,99 TL'dir. Siparişlerinize kargo ücretine ek olarak kapıda ödeme hizmet bedeli yansıtılacaktır. Kapıda nakit ödeme seçeneği ile sipariş verebilmeniz için üyelik hesabı oluşturmanız gerekmektedir.

Kapıda ödeme siparişlerinde neden cep telefonu numarası isteniyor? 

Cep telefonu numaranız siparişin doğru kişiye güvenli bir şekilde iletilmesi için istenmektedir. Size daha iyi bir hizmet ve ödeme güvenliği sağlayabilmemiz için bu bilgiyi talep etmekteyiz.

Kapıda nakit ödeme yöntemi ile oluşturduğum siparişi nasıl iade edebilirim? 

Kapıda ödeme yöntemi ile oluşturulan siparişleriniz de standart iade işlemlerine tabi olup Kapıda Ödeme Hizmet Ücreti iadesi yapılmamaktadır. 

Bir ürünün stok bilgisini öğrenmek istiyorum? 

Ürün stokları hakkında bilgi almak için sitemizin sağ alt köşesinde buluncan Canlı Destek Sisteminden mesai saatleri içerisinde bize ulaşabilir ve temsilcinizle anlık olarak yazışarak sorularınızı iletebilirsiniz.

Sepetime ürün eklemek istediğimde ‘Bu ürün alışveriş çantanıza eklenemiyor’ hatası almaktayım. Ne yapmam lazım? 

İnternet tarayıcınızdan kaynaklanan bir sebepten dolayı zaman zaman karşılaşılan bir hatadır. Lütfen internet tarayıcınızın (Chrome, Explorer, Safari, Firefox vb.) ayarlar bölümünden geçmiş’e tıklayınız ve tarama verilerini temizleyiniz. Alternatif olarak kullanmış olduğunuzdan farklı bir tarayıcı (Chrome, Explorer, Safari, Firefox vb.) ile tekrar deneyebilirsiniz.

Eğer aynı sayfa üzerinde uzun süredir bulunuyorsanız bir başka ziyaretçi ürünü satın almış ve ürün stok dışı kalmış olabilir. Bu gibi durumlarda da benzer hataları alabilirsiniz. Sorunun devamı halinde canlı destek sisteminden temsilcinizle yazışarak bilgi alabilirsiniz.

Kapıda kredi kartı ile ödeme yapabilir miyim? 

Evet yapabilirsiniz. Dilerseniz Aras Kargo ile yapacağınız Kapıda Kredi Kartı ile ödeme işlemlerinde Maximum kartınıza özel peşin fiyatına 3 taksit seçeneğinden de faydalanabilirsiniz.