İade ve Değişim Koşulları

Siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve orjinal paketleri ile iadesi şarttır. İade gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de iade edilmelidir. İade işlemini gerçekleştirmek için ürünler ile birlikte size iletilen iade formunu dikkatlice ve eksiksiz doldurup geri göndermeyi unutmayınız. Paketin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olun. Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır.Paketinizi herhangi bir Aras veya Sürat Kargo şubesi aracılığı ile karşı ödemeli olarak ücretsiz gönderebilirsiniz. Diğer tüm kargo şirketleriyle yapılan iadelerde, kargo ücreti müşteriye aittir. İade adresi: Yeni Mah Deha Sk. No 14 Silivri - İSTANBUL

İade etme süresi kaç gündür?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Satın almış olduğunuz hızlı tüketim ve gıda ürünlerinin paketinin açılmamış ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Biz Petbesinleri olarak internet sitemiz üzerinden gerçekleşecek gıda ürünü alışverişlerinde hiçbir şekilde yeme garantisi vermemekteyiz.

İade ettiğim ürün/ürünlerin geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Depomuza ulaşan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelendikten en geç 1 hafta içerisinde para iadeniz kredi kartınıza ya da hesap numaranıza yapılacaktır.Yapılan iadenin kredi kartınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Eğer iadeniz hakkında hâlâ şüpheleriniz varsa lütfen ugur@petbesinleri.com.tr adresine e-posta gönderiniz ya da 0850 303 93 07 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayınız.

Elime yanlış veya kusurlu ürün geçerse ne yapmalıyım?

Siparişlerinizi hazırlarken son derece dikkatli davranmaktayız, dolayısıyla normalde böyle bir durumun olmayacağını umuyoruz. Kusurlu veya yanlış ürün gönderimi durumunda lütfen siparişinizi Aras veya Sürat Kargo ile iade ediniz. Sipariş tutarı kredi kartınıza veya hediye puan olarak Petbesinleri hesabınıza iade edilecektir. Dilerseniz banka hesabınıza iadenizi talep edebilirsiniz. Lütfen talebinizi dilek@petbesinleri.com.tr adresine e-posta gönderiniz ya da 0850 303 93 07 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayınız.

İade Talebim Hangi Şartlar Altında Kabul Edilmez

Mama ve diğer gıda ürünlerinde;

Paket açılmış ve tüketim yapılmış ise iade kabul edilmez.

Kargo ve gönderim kaynaklı paket delinmesi, ürünlerin gönderimi esnasında geçen süre boyunca bozulması vs. gibi durumlarda iade ve değişim kabul edilmez. Unutmayınki bizim sizlere karşı sorumluluğumuz siparişinizi kargoya verdikten sonra sona ermektedir. Kargo kaynaklı gönderim sorunlarında paketinizi asla incelemeden teslim almayın ve bir sorun varsa ürünü teslim almadan iade ederek bize bilgi verin. Ancak ürünü kargodan teslim almayarak bize bilgi verdikten sonra iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Aksesuar Ürünlerinde;

Kargo ve gönderim kaynaklı paket delinmesi, ürünlerin gönderimi esnasında geçen süre boyunca bozulması vs. gibi durumlarda iade ve değişim kabul edilmez. Unutmayınki bizim sizlere karşı sorumluluğumuz siparişinizi kargoya verdikten sonra sona ermektedir. Kargo kaynaklı gönderim sorunlarında paketinizi asla incelemeden teslim almayın ve bir sorun varsa ürünü teslim almadan iade ederek bize bilgi verin. Ancak ürünü kargodan teslim almayarak bize bilgi verdikten sonra iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Garanti Koşulları

İnternet mağazamızda yer alan her ürün üreticisinin garantisi altında satılmaktadır. Eğer satın almış olduğunuz ürün garanti kapsamında arızalanırsa lütfen doğrudan üretici/ithalatçı ile iletişime geçin. Eğer iletişim girişimleriniz sonuçsuz kalırsa şikayetlerinizi bize iletebilir ve sonuçlanması için süreç başlatabilirsiniz.